ویزای عراق

ویزای عراق

شاید بسیاری از ما هنگام سفر به کشور خارجی نیازمند ویزا بوده ایم! باید گفت که درخواست ویزا برای اقامت در کشور خارجی، امری معمول است. برای مثال، جهت سفر به کشور عراق، مسافران باید ویزای عراق داشته باشند تا بتوانند به طور قانونی به این کشور سفر کنند. در نتیجه دریافت ویزا برای اقامت در هر کشوری از ضروریات پر اهمیت است.جهت دریافت ویزا، پروسه ای تقریبا سختگیرانه پیش رو خواهید داشت و مدارک هویتی بسیاری از شما خواهند خواست که وجود هرگونه مشکل در هرکدام از مدارک هویتی شما می تواند مشکلات بسیاری را به وجود آورد. با مطالعه این مقاله از مشکلات بسیاری که پیش رو خواهید داشت پیشگیری کنید و به سرعت ویزای تضمینی عراق خود را دریافت نمایید.

سفارت عراق در ایران

جهت دریافت ویزای عراق، دانستن آدرس و شماره تلفن سفارت عراق در ایران یکی از ملزومات کار است. در زیر اطلاعات کاملی از این سفارت در تهران آمده است که می توانید مطالعه کنید.

آدرس سفارت عراق: تهران، میدان ولیعصر، جنب وزارت بازرگانی، پلاک 11640


ویزای عراق

روادید یا ویزا مدرکی است جهت احراز هویت افرادی که قصد سفر به کشور خارجی را به جهت کار، تحصیل، زندگی یا تفریح دارند. درواقع ویزا مدرکی است که در کنار پاسپورت، جهت سفر به کشورهای خارجی قرار می گیرد و هویت افراد را احراز می کند. علاوه بر احراز هویت، مدرکی است که اجازه می دهد مسافران در کشوری خارجی اقامت داشته باشند.

اگر بخواهیم به طور ساده، تعریفی از ویزا داشته باشیم: مدرکی است که در کنار گذرنامه قرار می گیرد و نشان می دهد که یکی از نمایندگان آن کشور، درخواست مسافر را به جهت سفر و اقامت در کشور مربوطه پذیرفته است و هویت مسافر برای نماینده آن کشور به طور کامل مشخص گردیده است.

برای مثال، ویزای عراق نشان می دهد که هدف شما از سفر به عراق چیست و چه مدت در آن کشور اقامت خواهید داشت. علاوه بر این، برگ تاییدی است بر فعالیت های درست شما در کشور عراق که سبب می شود تا همه مراحل قانونی را جهت اقامت طی کنید.

[ بازدید : 151 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 22 ارديبهشت 1397 ] [ 12:25 ] [ سفرستان ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]